martes, 21 de abril de 2020

LIBROS VOADORES


DÍA DO LIBRO


O MELLOR CORTO PARA FOMENTAR A LECTURA:


"THE FANTASTIC FLYING"


Para celebrar o Día do Libro, eliximos a fantástica historia dos libros voadores, un vídeo excepcional que analizaremos ao noso xeito con actividades educativas.

Lessmore pasa o seu tempo libre escribindo nun xornal onde anota as súas experiencias, intereses e preocupacións nun soportal cheo de libros, unha vida tranquila, metódica e ordenada. Unha tormenta destrúe a súa cidade natal e todo o seu ambiente queda reducido a cascotes, perdendo todo. Para saír e sacar a vida na estrada, debes aprender a virar a páxina.

A película narra a vida do personaxe e a súa interacción cos libros, pero ao final non somos simples espectadores que compartimos o amor pola literatura con Morris Lessmore, senón que nos dá a posibilidade de ser o bibliotecario e facer o seu traballo como bibliotecario. preservar libros para que outros poidan gozar deles e ofrecerlles o dereito á lectura, á imaxinación e ao coñecemento.


Morris pousa e percorre unha paisaxe en branco e negro, o seu diario está en branco e as últimas cartas voan. Está perdido no medio de ruínas e páxinas desordenadas. Todo cambia e a cor volve á pantalla cando os libros volven entrar na túa vida.






Se non visualizas ben a curtametraxe, preme lo seguinte enlace:

https://www.youtube.com/watch?v=ZF6cD5ap1_c

O amor polos libros nunca se expresou mellor que neste vídeo cheo de arte e encanto.
Con libros vivimos xuntos na súa fantástica casa e gozamos de imaxinar o mundo como unha estupenda biblioteca. Ao final transformámonos despois desta viaxe a Imaxinación, que comeza de novo co seguinte libro. Non hai pracer como ler.

 Voa con esta historia e cóntanos cal é o teu libro voador.


IRENE


TOMÁS

Ola, compañei@s!
Vouvos falar do primeiro conto que recordo que miña nai me lía polas noites cando estaba na cama.O conto titúlase Chivos Chivóns e fala de tres chivos que teñen que cruzar unha ponte pero teñen un problema, nesa ponte hai un ogro. Gústabame moito e dàbame moita risa como miña nai mo lía e intrepretaba. Xa o sabía de memoria pero eu quería que mo seguira lendo.Tanto me gustaba, que foi o primeiro conto que eu quixen ler cando aprendín.



NOA



CARLA


Ola compañeiros!Que tal vades? Eu ben,estou lendo moitos libros.Algúns son contos,outros novelas e ata cómics.Tamén estou escribiendo historias,debuxando,vendo películas...,é dicir,non me aburro nin un pouquiño.E moito menos no Día do Libro onde decidín volver a ler o meu libro favorito.É unha novela,é de animals e transcurre na sabana.Adivinaches?Claro,O Rey León!Cal vai ser senon?Titulase El Rey León La Novela e é meu preferido porque é coma unha extensión da película que nos conta mais sobre os persoaxes,a trama da historia e describe os lugares tan detalladamente que podes imaxinar todo o ecosistema na túa mente.Espero que pasaras un bo Día do Libro.
Unha aperta ben grande!




DANIELA GIANZO


!!Hola Amigos¡¡
Quería hablarts de mi libro preferido:
 Se titula: " EL SECRETO DE LAS HADAS DE LOS CRISTALES ", me gusta porque es un libro de la colección de Tea Stilton y sobre todo porque trata de fantasía. A mayores, el libro habla de que las chicas del club de Tea se embarcan en una aventura para salvar el mundo de Cristalia y a su reina Turmalia que ha caido en un sueño eterno y que solo la gema del buen despertar puede lograr despertarla.
Besos y abrazos super fuertes.










María : 


Este es mi libro favorito, porque me lo regaló mi abuela cuando yo cumplí seis años, aquí os dejo una foto.


ZAIRA



O libro que escollín eu foi a cinta vermella ,porque é da única ximnasta que disputou cuatro finales olímpicas e eu admiroa moito ,ademáis que firmou meo libro e estou moi contenta.


SARA:




Tea Stilton
Tea Stilton es una colección de libros que tengo . Me gustan bastante porque Tea encuentra a unas chicas aventureras que con ellas se hace el club de Tea Stilton, que es en lo que se basan sus libros . Cada libro es una aventura que le ofrece Tea a las chicas y molan bastante sus aventuras. Por ejemplo, viajan por el mundo, resuelven misterios, van a la universidad, etc. Tiene un montón de libros sobre el club de Tea y de todos los tamaños porque son diferentes historias. Yo tengo el de la colección de los libros gordos que tienen 25 libros aunque me he leído solo hasta el 10. El primero que me regalaron fue uno de los finos que me lo he leído tanto que ya me se la historia de memoria .
Feliz día del libro !
Sara Decan





TOMÁS



 




AINARA




NOEL

Estos son algunos cómics de las distintas colecciones que tengo de Dragon Ball que es uno de mis animes favoritos  y cada uno me recuerda a alguien pues fueron regalos q fueron haciéndome distintos amigos y familiares. 



ÁNXELA



IAGO

Ola AMIGOS, eu para o día do libro escollín a colección de Futbolísimos. Futbolísimos fai que me meta moito na historia e que sinta que son eu o neno que a vive. Os temas dos que trata cada libro son diferentes e están cheos de aventuras, intrigas, misterios, e como non...algo de fútbol. Hai 16 libros e un musical. Van sacar o 17 e eu xa o reservei para o día que saia. Xa rematei toda a colección e agora estou léndoa por segunda vez. Aquí vai unha foto de algún dos libros.
Unha aperta Iago






Ningún comentario:

Publicar un comentario