venres, 3 de abril de 2020

CARLA



Ola compañeiros!

Qué tal estades levando a cuarentena?

Eu bastante ben porque,a pesares de non poder saír da casa,hai moitas cousas para facer e,dende logo para non aburrirse.Bueno,nesta ocasión vou contar a miña rutina diaria de luns a venres,algo como a miña semana de cole.Comeza cando esperto sobre as 10:00 da mañá e sempre quedo 5 minutiños na cama dando voltas para acabar de espertar por completo.Despois,érgome,e vou á cociña a almorzar.Feito isto,vou ao baño a lavar a cara,os dentes e a peitearme.Logo,vou á miña habitación a facer á cama,vestirme e facer os deberes que Almudena mándanos de luns a venres.Cando termino,xa é hora de comer,así que,como e despois estou un ratiño na sala vendo a tele,entón,vou  miña habitación a ler,debuxar ou escribir.Sobre as 5:00 voy á sala para entrenar e termino,máis ou menos,ás 18:30 que é cando vou a merendar.Despois fago unha videoconferencia cos miñas amigas para falar un pouco ata que chega o momento de ducharme,por o pixama,e cear,lavar os dentes,ver un pouco o ordenador e,finalmente,durmir.
Espero que todos estedes ben!
Un bico!


Ningún comentario:

Publicar un comentario