martes, 5 de maio de 2020

RETO: "O meu barrio "

"O MEU BARRIO"


Xa comezan a chegar os traballos dos vosos barrios. Noraboa, están xenial!!

IRENE




Esta   es  mi  ventana
Lo que siento al mirar por mi ventana es felicidad y alegría puesto que todos los colores que veo desde mi ventana son muy vivos excepto los días que llueve,  porque esos días hay nubes grises y cosas como esas pero bueno volvamos con mis ventanas normal mente bueno no normal mente siempre veo unos árboles muy altos  y creo que también un pueblo pequeño. En mis otras 2 ventanas veo la casa de mis primos y la de mi abuelo, bueno aunque tengo más de 3 ventanas pero como esas 3 son las únicas a las que les saqué fotos son de las que hablo y como ya no se que decir simple mente me voy a despedir así que
ADIOS !!!  

MARTÍN




IAGO:
 



NOEL:




TOMÁS:

 Eu vivo nunha aldea que se chama Susana, está a sete kilómetros de Santiago, é grande porque ten moitas casas; algunhas son antiguas e outros modernas.Eu vivo nunha casa grande que está pegada a carretera nacional que vai a Ourense, enfrente xusto doutra que vai a Boqueixón.Temos Unha parada de bus urbano e unha de bus escolar que é donde eu collo o bus para ir ao cole.Temos unha farmacia, unha xestoría, unha compra venda de coches, unha carnicería, unha perruquería e tres restaurantes; tamén tiñamos unha gasolineira e unha panadería pero pecharon.A pesar de ser unha aldea, temos beirarrúas para pasear e tamén camiños rurais. A min gústame vivir aquí, non voto de menos a cidade, porque vivo preto dela, cando quero disfruto da cidade, pero tamén ao mesmo tempo disfruto do campo, de vivir nunha casa para ter mascotas, poder xogar ao balón no meu patio etc.
Todos os veciños nos coñecemos, e falamos uns cos outros.Temos unha escola unitaria que està pechada pero as nosas avoas úsana para facer ximnasia e manualidades, así tamén a coidan para que non se estropee.Tamén temos unha àrea recreativa que construiron os veciños donde hai bancos, mesas, unha fonte e un sitio para facer churrasco ou sardiñas; a noite de San Xoàn reunímonos alí todos para comer as sardiñas e pasar un rato entretido.Cando me levanto polas mañàs, vexo pasar moitos coches pero tamén vexo àrbores, escoito cantar os paxaros, os cans e moitos màis sonidos da natureza.
A min gústame pasear cos meus pais, dar paseos en bicicleta ou pasear a miña cadela.Na miña aldea viven moitos nenos que van ao meu cole pero de quinto son eu só.




Ningún comentario:

Publicar un comentario