xoves, 6 de xuño de 2019

Sara Rita- Tamara de Lempika

TAMARA DE LEMPIKA:

                                                                                                                                                                                                                                                                    
Polonia, 1898-1980                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
Art Deco                                                                                                                                      
Muller ♀
LGBT
Tamara de Lempicka pintou glamour, sofisticación, elegancia e modernidade no período de entreguerras ... Que sabemos como Art-Deco. A artista converteríase nunha das cabezas visibles deste movemento
Os retratos, desnudos e outras escenas de Tamara de Lempicka son unha ventá para a rica burguesía e a aristocracia decadente de entre guerras.

Tamara de Lempicka, naceu como Maria Górska en Polonia e nunca lle faltou o diñeiro. A súa biografía, falsificada por ela mesma, está chea de misterios. Sabemos que odiaba o comunismo porque a revolución destruíu a súa cómoda vida aristocrática de festivais na Rusia pre-revolucionaria, cando estudou arte en Petrogrado.

Emigrada en París, hai indicios de debilidade económica e Tamara vese obrigada a pintar. En poucos anos, a súa técnica moi persoal e o seu estilo elegante, así como os seus contactos, convértena en pintora de moda. Toda a burguesía ea nobreza queren un dos seus retratos e Tamara convértese nunha retratista extraordinaria. Pronto pode recuperar o seu despreocupado tren de vida.

A lenda de Tamara de Lempicka é entón forxada, incrible fermosa e moderna, amante do hedonismo, as festas, as orgias, a cocaína ea bisexualidade. Unha vida decadente que serviu de inspiración para a maioría das súas pinturas, que retrataban en gran parte a fauna de París da alta burguesía.
Ao estalar a Segunda Guerra Mundial, a mercancía dos Estados Unidos, onde segue tendo éxito, quizais máis como baronesa que como pintora, xa que a chama do art-decó está desaparecendo.

No seu traballo percíbese o amor por Ingres. Pero tamén Boticelli . O espido e o retrato son os seus principais xéneros. Homes vestidos con elegancia ou mulleres etéreas, cos tecidos dos seus vestidos flotando.

Tamén quería ver certos trazos do cubismo no seu traballo e, por suposto, o artista tiña contacto co movemento, adoptando unha certa xeometría nalgunhas das súas obras. De feito, o eclecticismo é quizais o máis característico da súa produción.                                                                                                                                                                                                                                                           



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Ningún comentario:

Publicar un comentario